Затваряне
к а к
Въведете думи за търсене
Нагоре

Можем да направим много за Вашия бизнес!

Уеб дизайн и дигитална реклама Уеб дизайн и дигитална реклама

Защо ви е необходима дигитална реклама?

Маркетингът има грижата да свърже Вас и потенциалните Ви клиенти на правилното място и в подходящото време. При мащабите, с които дигитализацията обхваща нашето съвремие, най-доброто място, където всеки един бизнес може да потърси своите клиенти е онлайн – там, където прекарват най-голяма част от времето си. Дигиталните платформи отдавна не се използват само лични нужди. Те представляват мощно средство за онлайн маркетинг. Изключително важно е за всеки бизнес да е наясно с ключовите ползи, които успешната дигитална реклама има за популяризирането и развитието на дейността и бранда и да осъзнае огромната роля на дигиталното присъствие за цялостния успех.

Тенденциите за дигитализацията на бизнеса и търговията обуславят нуждата от използване на техники за дигитален маркетинг, не само за допълнително развитие и конкурентноспособност на бизнеса, но и в много случаи – за неговото оцеляване. Как онлайн маркетингът ще помогне на Вашия бизнес? Ето ключовите ползи от Вашата дигитална маркетингова стратегия:

Google
Оптимизация на уеб страници, Google MyBusinessPlace оптимизация, Google Ads, и др
Фейсбук маркетинг
Поддръжка на Facebook страници, Facebook Ads, маркетинг в социални мрежи
Content marketing
Изграждане и/или поддръжка на фирмени блогове
E-mail marketing
E-mail маркетинг кампании, изработка на банери за онлайн реклама, HTML банери
01

Възвръща инвестициите

Онлайн маркетингът има по-висока рентабилност спрямо традиционния. Преориентирането към дигитална реклама може да гарантира на фирмата Ви значителни спестявания. Това позволява и на малкият бизнес да си позволи да участва в конкуренцията наравно с по-големи имена в своята област.

02

шанс за малкия бизнес

Дигиталният маркетинг дава възможност и на по-малки фирми да участват в надпреварата редом с по-големите, да продават и обслужват клиенти дори на места, където нямат физически обекти и ресурсите да ги поддържат.

03

ефективен трафик

Чрез правилната стратегия за дигитална релама постигате не само по-голям трафик, но и обръщате този трафик в реални продажби, абонаменти, последователи и потенциални клиенти. Онлайн рекламата е насочена към конкретна аудитория.

04

онлайн репутация

Дигиталният маркетинг Ви помага да изградите отношение към своя бизнес. Онлайн потребителите споделят и търсят мения и реални оценки от останалите потребители в мрежата по отношение на марка или бизнес, от които се интересуват, като около 90% от тях твърдят, че се доверяват на тази информация.

Не количеството, а качеството на постигнатия трафик е от значение! Таргетирането на правилната аудитория, за постигане на реални резултати е от значение за дигиталния маркетинг и гарантира оцеляването на Вашият бизнес!

Какво е дигитален маркетинг?

Досега засегнахме накратко начините, по които онлайн маркетингът може да благоприятства развитието на Вашия бизнес. И ако вече не сте уверени, че това не само ще подпомогне развитието и разпространението на Вашата дейност, но към днешна дата е и необходимо условие за това, ще Ви запознаем с компонентите на една онлайн маркетинг стратегия и със същността и преимуществата на всяка една от тях, за да затвърдим тази теза.

Правилната стратегия за популяризиране на даден бранд или продукт в интернет пространството може да бъде много индивидуален и следва да се изготви след обстоен анализ на аудиторията, целите и бюджета на рекламната стратегия. Най-висока ефективност и възвръщаемост на ресурсите може да се очаква от комбинирането на няколко форми на дигитална реклама.

SEO

SEO (Search Engine Optimisation) означава оптимизация за интернет търсачки. От всички похвати на дигиталния маркетинг оптимизацията на уеб страници за онлайн търсачки е от най-голямо значение. Причината за това е, че основният трафик към уеб сайтовете в глобален мащаб са потребителските търсения чрез интернет търсачки, като Google отговаря за 75% от всички търсения. От това се облагодетелстват предимно уеб сайтовете, които се класират на първа страница или, за да бъдем по-точни, първите три до пет резултата получават основния процент от генерирания трафик.

Маркетинг в социални мрежи

Маркетингът в социалните мрежи включва Фейсбук маркетинг, Instagram, Twitter, Google+ както и всички останали социални мрежи. Близо 80% от онлайн потребителите използват Facebook. Подобен е процента на потребителите на Facebook, който използва тази платформа и за професионални нужди. Огромен е процентът на онлайн потребителите, които използват ежедневно останалите социални мрежи. Не е учудващо в такъв случай, че социалните медии са един от основните източници на трафик към уеб сайтовете и продажби.

Email маркетинг

Email маркетингът е високо ефективна форма на дигитален маркетинг, която се състои в разпращане на email съобщения до кръг от потенциални и настоящи клиенти. Целта му е да създаде реални клиенти от потенциалните такива, като направи случайните купувачи редони клиенти. Въпреки осезаемото присъствие на социалния маркетинг в последните години и спама, email маркетингът остава една от най-ефективните форми на дигитална реклама.

Content marketing

Content marketing или маркетинг базиран на интернет съдържание е стратегически маркетингов подход, който се състои в създаването и разпространяването на полезно, уместно и последователно съдържание, за да бъде привлечен и запазен интереса на конкретна аудитория към услугата или продукта, който се рекламира и като резутат да повокира активност спрямо него. Основен подход за реализиране на тази стратегия е създаването на фирмен блог. Публикуването на поне 16 статии месечно може да увеличи трафикът към сайта Ви повече от 3 пъти.

Видео реклама

Видео рекламата е иновативен, насочен към бъдещето маркетингов подход. Видео рекламата може да съдържа инфомация, както за бранда или продукта, така и обучения, събития, като по този начин не само информира, но и ангажира потребителите. Огромен процент от онлайн потребиелите търсят клипове с информация за даден продукт преди да го поръчат и биха били по-склонни да пристъпят към поръчка след гледането на такъв. До 2021 година употребата на клипове се очаква да заеме основен дял от интернет рекламата.

digital_marketing-4
PPC

Pay Per Click (PPC) е форма на интернет реклама, при която се плаща определена сума всеки път, когато потребител кликне върху дадена реклама. Т.е. трафикът, който Вашият сайт получава при този тип дигитална реклама е не органичен, а платен. След изчерпване на депозираната сума рекламата се преустановява. Най-разпространеният тип PPC реклама е Google Ads, при която сайтът Ви е на челни позиции в Google до изчерпване на сумата депозирана за реклама. Други популярни и ефективни форми на PPC реклама са Facebook Ads и платената реклама в Youtube.